EJ TY, NIE PODDAWAJ SIĘ!

Mam taką dziwną cechę – za cholerę nie potrafię pogodzić się z tym, co dzieje się w moim życiu. Nie wiem czy to siła czy przekleństwo, ale zawsze staram się walczyć. O ludzi,   o miejsca, o rzeczy . . . po prostu walczę. Im ciężej, tym bardziej zaciskam pięści  i mówię sobie –  no co, chcesz się poddać?! Teraz?! Tak jest łatwiej, owszem. Znam wiele osób, które potrafią odpuścić, kiedy jest naprawdę trudno. Sama złapałam się na tym kilkukrotnie. Wiele razy pieprzyłam, że mam czegoś dość i nie dam rady. A potem, kiedy wstawałam kolejnego dnia, ze łzami w oczach, z gniewem, z bezsilnością, która mnie dopadała, mówiłam sobie – weź się w garść, odpuszczają tylko słabi, 
a Ty, Ty nie jesteś słaba! Najtrudniej znaleźć w sobie tę siłę. Najtrudniej jest wtedy, kiedy wiesz, że Twoje życie wali się na głowę, a Ty jedyne o czym teraz marzysz, to zostać w łóżku i wyjść z niego dopiero wtedy, kiedy już będzie dobrze.  Są dni,  w których toczę ze sobą wewnętrzną walkę – mogę się poddać i odpuścić – zostać  w domu  i płakać, albo – wstać, pokręcić włosy, wypić kawę i walczyć. Ze sobą, z trudnymi sytuacjami,  z ludźmi, którzy rzucają mi kłody pod nogi, z miejscami, których nie cierpię. Moja recepta na bezsilność – nie poddawaj się! Cholernie trudna sprawa, wiem coś  o tym, ale wiesz – siłę buduję się, nie poprzez poddanie się złym stanom, 
ale poprzez strzelanie ich w pysk!

Komentarze

  1. No to pora i na mnie. Idę prostowac włosy i walczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za ten wpis. Odnalazłam w nim siebie.. aktualnie przechodzę przez jeden z gorszych okresow w życiu. Wstaję rano i mam ochotę płakać. Bardzo dużo mnie kosztuje wyjście z domu do pracy..a to wszystko przez jedną wredną osobę, ktora stara się zrobić wszystko abym się zwolniła, wciąż rzuca mi kłody pod nogi.. chcę się zwolnić bo jestem juz psychicznie zmiażdżona.. ale się boję, ze nie znajdę nowej dobrej pracy. Błędne koło:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie maila - susanwojciechowska@gmail.com na pewno coś zaradzimy! Czekam na wiadomość, trzymaj się! 💪😍

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty