Możesz WSZYSTKO – uwierz w to !

Czasem za wiele spraw zabieramy się zbyt późno, zbyt wolno. Odkładamy na potem swoje marzenia, plany i cele. „Dziś tego nie zrobię jestem zmęczona/y, jutro, jutro na pewno.” Często to „jutro”, nigdy nie nadchodzi. I tak – tracimy szanse na spełnienie naszych marzeń, na zrobienie czegoś niesamowitego, na budowanie SIEBIE. A przecież tylko od nas zależy, czy odpowiednio wykorzystamy swój czas. Od nas zależy czy będziemy spełniali nasze marzenia. I przede wszystkim, to od nas zależy jakie będzie nasze nastawienie i czy będziemy mieli wystarczająco dużo siły i chęci, by rozwinąć swój talent. Dziś patrzę na siebie i nie mogę się nadziwić, co się ze mną stało. Ja – kiedyś niepoprawna pesymistka, która rzucała w kąt wszystko za co się zabierała, dziś robię wszystko, aby doprowadzić swoje cele, marzenia i pragnienia do skutku. Mało tego – motywuję do tego innych!  Wierzcie lub nie – straszna była ze mnie maruda. Nic mnie nie cieszyło, wszystko mnie dobijało i były dni, w których nie miałam nawet ochoty wstać z łóżka, a swój cenny czas trwoniłam na głupoty. Tak sobie myślę, kim byłabym dziś, gdyby nie zostawił mnie człowiek, którego darzyłam ogromnym uczuciem ? Czy zrobiłabym to wszystko, na co wcześniej nie miałam czasu, odwagi i chęci? Czasem w życiu potrzebujemy bodźca, takiego kopa, który wyrwie nas z tej bezpiecznej kopuły. Wiecie najtrudniej w życiu jest odnaleźć swoją drogę. Najtrudniej zrobić COŚ, nie mając gwarancji tego, czy Ci się uda. Ten jeden krok często okazuje się DROGĄ DO SUKCESU. Każdy przecież urodził się z jakimś talentem. Pewnie czytając to powiesz – ja nie mam żadnego. Serio ? A sprawdzałaś/eś? Najłatwiej jest powiedzieć „nie umiem, nie wiem, nie rozumiem, nie nadaję się, nie chce mi się, to nie dla mnie, i tak nic z tego nie będzie, jest tyle lepszych osób, jestem do niczego”. Wiem, że trudno jest uwierzyć, że można robić coś lepiej niż inni, że ma się talent,  którego nie posiada nikt inny, ale to prawda  – jesteś wyjątkowy/a.  Jest jeden cudowny i niezawodny przepis na SUKCES.  Znajdź coś co sprawia Ci radość, dołóż do tego – dużo wytrwałości, dużo pracy, dużo cierpliwości i całe mnóstwo serca. I wierz mi, że w końcu się uda. Musisz tylko wierzyć w siebie. Musisz wierzyć, że jesteś w stanie osiągnąć wszystko czego pragniesz, bo nie jesteś gorszy/a od innych. Masz swój cudowny talent i jeśli tylko zechcesz możesz wyrzeźbić z niego coś pięknego.  Możesz być kimkolwiek zechcesz. Pamiętaj – będzie cholernie ciężko, ale tylko upór i wiara w swoje możliwości przyniesie to, czego pragniesz.  Wiele razy słyszałam, że mój charakter jest okropny, a ja sama nigdy nie będę umiała tego zmienić.  Wiecie co – GÓWNO PRAWDA! W przeciągu pół roku moje życie zmieniło się o 180 stopni.  Każdego dnia powtarzałam sobie, że jestem w stanie to osiągnąć. Zrobiłam listę rzeczy, które mi nie odpowiadają i stopniowo zamieniałam to w SOBIE, w coś pozytywnego.  Z nerwusa, zamieniłam się w oazę spokoju. Dziś nie ma takiej sprawy, która mogłaby wyprowadzić mnie z równowagi. Liczę do dziesięciu, zaciskam pięści i mimo wściekłości szeroko się uśmiecham. I wiecie – przechodzi. Swoje negatywne myślenie, zamieniłam na mega pozytywne. Teraz każdego dnia wstaję z tym pozytywnym nastawieniem. Każdego dnia cieszę się z tego, co udało mi się już osiągnąć. I dzięki temu – wspinam się po kolejnych stopniach, w górę. Wierzę, że można osiągnąć wszystko, jeśli tylko bardzo mocno tego pragniemy! Chciałabym, abyś i TY w to uwierzył.  Wiem, że to trudne. Ja przez  kilka miesięcy starałam się odnaleźć siebie. Przeczytałam mnóstwo książek – lepszych i gorszych, które pomogły mi ukierunkować swoje myślenie. Jeśli przeczytasz chociaż jedną z nich,  już  będziesz na dobrej drodze do budowania swojej przyszłość, do walki o swoje marzenia. Wybierz coś dla siebie, usiądź wygodnie i CZYTAJ. A potem zmieniaj swoje życie, krok po kroku nie przejmując się tym, że Ci się nie uda. Po prostu zacznij robić to, co kochasz, to co sprawia Ci przyjemność. Rozwijaj się. Spełniaj. Uwierz w siebie i walcz!

1.Joseph Murphy „Potęga podświadomości”
,,Człowiek jest taki, jakie są myśli w jego sercu (podświadomości).”


2. Regina Brett „Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu”
„,,Ale jeśli spotyka Cię w życiu wiele trudności, to znaczy, że jesteś stworzony do tego, żeby im podołać.”

3. Joseph Murphy „Energia z kosmosu”
,, „Postaw sobie cel. Skoncentruj na nim swoją uwagę. Wyobraź sobie szczęśliwe jego urzeczywistnienie i ciesz się z tego. Pozostań wierny temu wyobrażeniu, a w Twoim życiu wydarzą się cuda.”

4. Sara Knight „Magia olewania”
,,„Można powiedzieć, że życie to seria wyborów tak/nie, przejmowania się i odpuszczania sobie. Jeżeli dalej będziesz podążała obecną ścieżką, to pod koniec każdego dnia, tygodnia, albo miesiąca będziesz u kresu swojej wytrzymałości i zdasz sobie sprawę, że działasz na korzyść wszystkich poza SOBĄ.”



A teraz do dzieła! Spraw by dziś było Twoje „jutro”. 

Komentarze

Popularne posty